Zgodnie z zapowiedzią dziś odbyła się transmisja Panel from Hell poświęcona nadchodzącemu Baldur’s Gate 3. Dowiedzieliśmy się z niej wielu nowych rzeczy o pełnej wersji gry.
Zaprezentowano menu personalizacji postaci – zostało ono zmienione względem wczesnodostępowej wersji, aby było bardziej przystępne dla osób, które nie miały styczności z innymi produkcjami studia
Larian. W grze będzie wiele możliwości dostosowywania rogów, fryzur czy postury bohatera.
Zobaczyliśmy dwie nowe rasy – półorków oraz drakonów. W przypadku tych drugich czeka nas naprawdę dodatkowa porcja personalizacji, gdyż da się zmieniać kolor ich łusek.
Przedstawiono jedną z możliwych do wyboru przeszłych historii bohatera o nazwie Dark Urge. W związku z tym zobaczyliśmy fragment rozgrywki, skupiający się na potencjalnej rekrutacji Gale’a. Nie przyjęto go jednak do drużyny, a zamiast tego... wyrwano mu rękę. Twórcy zabawnie skomentowali to mówiąc, że gracz i tak będzie mógł przyjąć innych kompanów.
Podczas transmisji podkreślano, że romanse w
Baldur’s Gate 3 nie polegają na wykonywaniu konkretnych zadań, jak to często bywa w grach RPG. Miłość między naszym bohaterem a wybraną postacią będzie się rozwijać przez całą grę; może się zdarzyć tak, że kandydat(ka) odrzuci względy gracza.
W sumie byliśmy świadkami dwóch randek – pierwszej z Karlach, drugiej z Halsin. Właśnie to ostatnie, intymne spotkanie z druidem pod postacią niedźwiedzia, było intrygujące – a zarazem bardzo zabawne – i dało namiastkę możliwości romansowych, jakich będziemy mogli doświadczyć w grze.
Zobaczyliśmy fragmenty gameplayu, prezentujące zabawę w trybie kooperacji i podzielonego ekranu. Twórcy najpierw walczyli na normalnym poziomie trudności, a później taktycznym (czyli trudnym). W drugim z tych trybów trzeba dokładnie planować ruchy postaci, gdyż wrogowie dysponują dodatkowymi umiejętnościami, np. używają płonących i wybuchowych pocisków.
W grze będzie można ingerować w proces tworzenia gazet, które są później sprzedawane w mieście. Ma to mieć wpływ na mieszkańców i to, co myślą o naszej postaci.
Deweloperzy zwrócili uwagę na to, że 170 godzin materiałów filmowych świadczy o wielkości gry i masie możliwości, jaką zaoferuje, a nie o horrendalnej długości kampanii – chociaż jej ukończenie ma zająć dużo czasu.
Źródło:
"ZuzoliK" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2023-07-07 22:27:07
|
|